Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Nowy Dwór Mazowiecki

Wtorek 25.07.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

informacja prawna

Gmina Nowy Dwór Mazowiecki jest jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Tym samym jest zobowiązana do udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 ze zm.).

 

Na stronie www.bip.nowydwormaz.pl publikowane są ogłoszenia o zamówieniu oraz inne dokumenty (takie jak specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wyjaśnienia lub zawiadomienia Wykonawców), które Gmina Nowy Dwór Mazowiecki, jako Zamawiający, jest zobowiązana zamieszczać na stronie internetowej.

 

W zakładce: Aktualne postępowania zamieszczone są informacje o toczących się postępowaniach o udzielenie zamówienia.

 

W zakładce: Archiwum zamieszczone są ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, przeniesione w to miejsce po co najmniej 10 dniach, licząc od daty ich opublikowania w zakładce Aktualne postępowania.

 

Wytworzył:
Wydział Zamównień Publicznych
Udostępnił:
Jacek Kosiorek
(2008-04-14 13:31:09)
Ostatnio zmodyfikował:
Dariusz Brzeziński
(2017-03-03 08:18:57)
 
 
ilość odwiedzin: 7852405

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X