76/2012

ZARZADZENIE  nr 76/2012

BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI

z dnia  14 maja 2012 roku.

 

w sprawie : ustalenia miejsca dla zorganizowania imprezy plenerowej pt. XIII DNI NOWEGO DWORU MAZ. oraz ustalenia stawki opłat dla osób prowadzących  działalność handlowo- usługową.

 

Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym / j. t. Dz. U. z 2001 r Nr.142 poz.1591 z późniejszymi zmianami/ zarządzam co następuje:

§  1

Ustala się teren Stadionu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Sportowa 66  jako miejsce dla organizacji imprezy plenerowej pt.  XIII Dni Nowego Dworu Mazowieckiego w dniach 9 – 10 czerwca 2012 r.

§ 2

Ustala się opłatę za prowadzenie działalności handlowo- usługowej w okresie i miejscu,   o których mowa w § 1 za zajęcie gruntu pod prowadzenie działalności w wysokości 123 zł brutto za 1m. bieżący za każdy dzień.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. Burmistrza
/-/ Jacek Gereluk
Zastępca Burmistrza

Wytworzył:
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej
Udostępnił:
Kordulewska Martyna
(2012-05-16 10:09:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Kordulewska Martyna
(2012-05-16 10:11:15)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki