76/2012
ZARZADZENIE nr 76/2012
BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
z dnia 14 maja 2012 roku.
w sprawie : ustalenia miejsca dla zorganizowania imprezy plenerowej pt. XIII DNI NOWEGO DWORU MAZ. oraz ustalenia stawki opłat dla osób prowadzących działalność handlowo- usługową.
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym / j. t. Dz. U. z 2001 r Nr.142 poz.1591 z późniejszymi zmianami/ zarządzam co następuje:
§ 1
Ustala się teren Stadionu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Sportowa 66 jako miejsce dla organizacji imprezy plenerowej pt. XIII Dni Nowego Dworu Mazowieckiego w dniach 9 – 10 czerwca 2012 r.
§ 2
Ustala się opłatę za prowadzenie działalności handlowo- usługowej w okresie i miejscu, o których mowa w § 1 za zajęcie gruntu pod prowadzenie działalności w wysokości 123 zł brutto za 1m. bieżący za każdy dzień.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Burmistrza
/-/ Jacek Gereluk
Zastępca Burmistrza