123/2015

Zarządzenie nr 123/2015
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z dnia 8 września 2015 r.

w sprawie: określenia zasad i trybu głosowania w ramach Budżetu Obywatelskiego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.  

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 poz. 594 z późn. zm.) oraz w związku z § 4 pkt. 4 załącznika do Zarządzenia nr 93/2015 z dnia 30 czerwca 2015 r. ze zmianami zarządza się, co następuje:

§ 1

Określam zasady i tryb głosowania w ramach Budżetu Obywatelskiego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki w postaci załącznika do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz
/-/ Jacek Kowalski

 

Załącznik do Zarządzenia nr 123/2015 z dnia 8 września 2015 r.

 

Zasady i tryb głosowania w ramach Budżetu Obywatelskiego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki

§1
Postanowienia ogólne

  1. Przedmiotem głosowania jest wybór projektów do realizacji w ramach Budżetu dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki na 2016 rok spośród projektów ujętych w załączniku nr 1.
  2. Prawo do głosowania mają osoby, które najpóźniej w dniu głosowania ukończyły 16 rok życia i są zameldowane w Nowym Dworze Mazowieckim, zwane dalej Głosującymi.
  3. Głosujący zobowiązani są do oddania głosu osobiście.

§2
Sposób i czas trwania głosowania

1.    Głosowanie odbywać się będzie przez Internet od północy z 13 na 14 września 2015 r. do północy z 20 na 21 września 2015 r.

2.    Adres właściwej strony internetowej umożliwiającej głosowanie zostanie podany w sposób zwyczajowo przyjęty.

3.    Opis procedury głosowania przez Internet stanowi załącznik nr 2.

4.    Osobom, które nie mają możliwości oddania głosu przez Internet z powodu braku dostępu do Internetu lub jakiegokolwiek innego powodu 19 września 2015 r. w godz. 9.00-16.00 udostępni się niezbędne do oddania głosu narzędzia w następujących lokalizacjach:

a.    Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30 (w pobliżu głównego wejścia do Urzędu);

b.    Szkoła Podstawowa nr 7 w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Młodzieżowa 1 (w pobliżu głównego wejścia do Szkoły);

c.    Zespół Szkół nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Szkolna 3 (w pobliżu głównego wejścia do Szkoły);

d.    Zespół Szkół nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Bema 312 (świetlica/czytelnia w pobliżu głównego wejścia do Szkoły).

5.    W przypadku głosowania opisanego w pkt. 4 obowiązuje procedura, której opis stanowi załącznik nr 2.

 

§3
Wyniki głosowania

1.    W wyniku głosowania powstanie „Lista zadań” uporządkowana według liczby oddanych głosów, od zadania z największą do zadania z najmniejszą liczbą głosów. Do projektu budżetu na 2016 r. wpisane będą te zadania, których suma ogółem – licząc od pierwszego nie przekroczy kwoty 500 000 zł.

2.    W przypadku takiej samej liczby głosów kolejność przez głosowanie ustali Komisja.

3.    Wyniki głosowania podane zostaną do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

 

§4
Głosowanie w przypadku awarii systemu do głosowania

1.    W przypadku wystąpienia awarii systemu do głosowania informacja o awarii podanie zostana niezwłocznie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty, a głosowanie zostanie przerwane.

2.    Wznowienie głosowania odbędzie się 26 września 2015 r. w godz. 9.00-20.00 w lokalizacjach wskazanych w § 2 ust. 4.

3.    Wznowione głosowanie odbywać się będzie za pomocą papierowego formularzy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

4.    Wznowione głosowanie możliwe będzie jedynie dla osób, które nie oddały głosu w sposób opisany w § 2. Głosy oddane ponownie będą nieważne.

5.    Nad poprawnością głosowania w przypadku awarii systemu do głosowania czuwać będzie Komisja. 

 

Wytworzył:
Martyna Kordulewska
Udostępnił:
Kordulewska Martyna
(2015-09-09 08:34:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Kordulewska Martyna
(2015-09-09 08:48:12)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki