Zarządzenie nr 79/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie powołania komisji likwidacyjnej składników majątku ruchomego.
ZARZĄDZENIE NR 79/2018
BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
z dnia 15 maja 2018 roku
w sprawie: powołania komisji likwidacyjnej składników majątku ruchomego
Na podstawie art. 30 ust. 1 i 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( j.t. Dz.U. z 2017 poz. 1875 z późn. zm) oraz na podstawie § 42 ust. 4 Zarządzenia nr 174/2014 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z dnia 30 października 2014r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego, powierzonego jednostkom budżetowym i zakładom budżetowym Miasta Nowy Dwór Mazowiecki zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję komisję likwidacyjną w następującym składzie:
- Pan Zenon Klimczewski - Przewodniczący komisji
- Pan Piotr Kirpsza - zastępca Przewodniczącego komisji
- Pan Andrzej Dąbrowski - członek komisji
§ 2
Do zadań komisji likwidacyjnej należy:
- Dokonywanie fizycznej likwidacji zużytych składników majątkowych, stanowiących własność Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Sporządzanie protokołów likwidacyjnych z przeprowadzonych likwidacji.
- Podpisywanie druków „Likwidacja środka trwałego” LT oraz „Częściowa likwidacja środka trwałego” CL dla każdego zlikwidowanego składnika majątkowego.
§ 3
- Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
- Traci moc Zarządzenie Nr 96/2014 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 22 maja 2014r. w sprawie powołania komisji likwidacyjnej składników majątku ruchomego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
/-/ Jacek Kowalski