Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności
Urzad Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony BIP Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- część dokumentów PDF nie jest poprawnie odczytywana przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.) lub są to skany dokumentów. Redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
- dokumenty zawierające informacje finansowe (np. zmiany w planie finansowym dochodów i wydatków budżetowych Urzędu Miejskiego, zmiany Uchwał Budżetowych Miasta Nowy Dwór Mazowiecki mogą być nieprawidłowo odczytywane przez programy dla osób niewidzących, zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej.)
- cześć tabel umieszczonych w serwisie może być niewłaściwie odczytywana przez programy dla osób niewidzących.
Nadmierne koszty
Podaj szczegóły dotyczące nadmiernych kosztów...
Treści nieobjęte przepisami
dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 roku dokumenty wytworzone przez podmioty zewnętrzne
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić doSebastian Bańbura — mailowo sebastian.banbura@nowydwormaz.pl lub telefonicznie 22 51 22 205 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie, podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Opis aplikacji mobilnych:
Nowodworska Karta Podatnika
Karta Rabatowa
Dostępność architektoniczna
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Wejście do budynku zaopatrzone w pochylnię. Drzwi bez mechanizmu automatycznego otwierania drzwi. Budynek nie posiada windy. Bezpośrednio na parterze budynku znajduje się punkt podawczy wyposażony w mobilną pętlę indukcyjną. Dla osób niepełnosprawnych możliwa jest obsługa na parterze budynku. (sala ślubów Urzędu Stanu Cywilnego). Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduję się bezpośrednio przed budynkiem. Istnieje możliwość wstępu z psem asystującym. W budynku Urzędu Miejskiego nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Opis dostępności komunikacyjnej:
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.