Zarządzenie nr 35/2023 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie: powołania komisji przetargowej
ZARZĄDZENIE NR 35/2023
BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
z dnia 16 lutego 2023 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 40) art. 53 i 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu pracy komisji przetargowej ustalonego Zarządzeniem Nr 2/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy komisji przetargowej zarządzam, co następuje.
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przygotowania, a następnie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenach objętych prawną ochroną konserwatorską w mieście Nowy Dwór Mazowiecki” w składzie:
- Hanna Owocka - przewodniczący
- Anna Sobczyńska - sekretarz
- Piotr Karczewski - członek komisji (zastępca przewodniczącego)
- Andrzej Zieliński - członek komisji (zastępca sekretarza)
§ 2
- Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
- Komisja przetargowa zakończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu postępowania.
§ 3
Zgodnie z § 9 Regulaminu pracy komisji przetargowej, zobowiązuje się komisję przetargową do zachowania poufnego charakteru informacji uzyskanych w związku z przygotowaniem lub prowadzeniem postępowania w zgodzie ze szczegółowymi zasadami ochrony informacji niejawnych wynikającymi z właściwych przepisów prawa.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z-up Burmistrza
/-/ Janusz Mikuszewski
Z-ca Burmistrza