Starosta Nowodworski zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej
Nowy Dwór Mazowiecki, 07.04.2022 r.
AB.6740.435.2022
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 61 § 4 w związku z art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 176 ze zm.) Starosta Nowodworski zawiadamia, że na wniosek Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej - ul. Kusocińskiego w Nowym Dworze Mazowieckim obejmującej niżej wymienione działki ewidencyjne lub ich części:
- działki pod inwestycję drogową niebędące własnością inwestora:
obręb 8-10 Nowy Dwór Mazowiecki
działki nr ew.: 126 ⃰ [1](126/1, 126/2), 125(125/1, 125/2), 103/8;
- działki pod inwestycję drogową stanowiące własność Gminy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki:
obręb 8-10 Nowy Dwór Mazowiecki
działki nr ew.: 87, 127/1, 98/7, 100, 103/5
Pouczenie
Zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) - Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań – strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w trakcie prowadzonego postępowania w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. I. Paderewskiego 1B, w godzinach pracy urzędu.
Zgodnie z art. 11 d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 176 ze zm.) z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2022 r. poz. 2000 ze zm.), zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. I. Paderewskiego 1B, w Urzędzie Miasta w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30, urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznej w/w urzędów, a także w prasie lokalnej „Tygodnik Nowodworski”.
Z up. Starosty Nowodworskiego
Wicestarosta /-/ Paweł Calak
[1] Gwiazdka oznacza działkę podlegająca podziałowi - w nawiasie wyszczególniono działki po podziale; pogrubionym drukiem zaznaczono działki przeznaczone pod inwestycję drogową