Uchwała VII/62/07

Uchwała nr VII/ 62 /07

Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim

z dnia 27 marca 2007r.

 

w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Nowy Dwór Mazowiecki

 

Na podstawie art.18 ust.2 pkt.15 i art.40 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. Nr 132, poz.622 z późn.zm./ po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Mazowieckim – Rada Miejska w Nowym Dworze Mazowieckim uchwala, co następuje:

 

§ 1

Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w brzmieniu załącznika do uchwały.

§ 2

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.

§ 3

Z dniem wejścia w życie niniejszej Uchwały traci moc obowiązująca Uchwała Nr XXIX/362/97 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 27 sierpnia 1997r.

§ 4

1.     Uchwała wymaga opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

2.     Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                    Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                                                                                                                 (-) Krzystof Bisialski

 

Zmiany: Uchwała nr VII/77/11

 

Wytworzył:
Rada Miejska
Udostępnił:
Żuk Artur
(2007-04-02 10:27:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Kordulewska Martyna
(2011-05-17 13:28:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki