Uchwała VII/62/07
Uchwała nr VII/ 62 /07
Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim
z dnia 27 marca 2007r.
w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.15 i art.40 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. Nr 132, poz.622 z późn.zm./ po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Mazowieckim – Rada Miejska w Nowym Dworze Mazowieckim uchwala, co następuje:
§ 1
Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w brzmieniu załącznika do uchwały.
§ 2
Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
§ 3
Z dniem wejścia w życie niniejszej Uchwały traci moc obowiązująca Uchwała Nr XXIX/362/97 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 27 sierpnia 1997r.
§ 4
1. Uchwała wymaga opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
2. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
(-) Krzystof Bisialski
Zmiany: Uchwała nr VII/77/11