58/2011
ZARZĄDZENIE NR 58/2011
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z dnia 11 kwietnia 2011 roku
w sprawie powołania Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 89 poz. 590 z późn. zm.) oraz w związku z art. 7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jt. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) z a r z ą d z a s i ę, c o n a s t ę p u j e :
§ 1
Powołuje się Miejski Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „Zespołem”, jako organ pomocniczy Burmistrza Miasta w zapewnieniu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego w warunkach wystąpienia sytuacji kryzysowej lub wprowadzenia stanu klęski żywiołowej.
§ 2
1. W skład Zespołu wchodzą:
1) Przewodniczący Zespołu – Burmistrz Miasta;
2) Zastępca Przewodniczącego ds. Infrastruktury Miasta – Zastępca Burmistrza (BT);
3) Zastępca Przewodniczącego ds. Społecznych i Informacyjnych – Zastępca Burmistrza (BS);
4) Członkowie Zespołu:
a) Przedstawiciel Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim,
b) Przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Nowym Dworze Mazowieckim,
c) Komendant Straży Miejskiej,
d) Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim,
e) Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej,
f) Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych,
g) Naczelnik Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej,
h) Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim,
i) Inspektor ds. Wojskowych,
j) Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, OC i Obronności.
2. W przypadku absencji ww. osób w pracach Zespołu biorą udział ich zastępcy bądź osoby przez nich wyznaczone – upoważnione do podejmowania decyzji w kompetencyjnym zakresie ich obowiązków.
3. W zależności od potrzeb w pracach Zespołu mogą uczestniczyć inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego.
§ 3
Do głównych zadań realizowanych przez Zespół należy:
1) ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń na terenie miasta Nowy
2) przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków
3) przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
4) opiniowanie Planu Zarządzania Kryzysowego dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
§ 4
Imienny skład Zespołu zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 5
Zasady funkcjonowania, tryb pracy i zadania składu osobowego Zespołu określa Regulamin Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
Obsługę kancelaryjno-biurową Zespołu zapewnia Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego, OC i Obronności.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. Zarządzania Kryzysowego, OC i Obronności.
§ 8
Traci moc zarządzenie Nr 93/2008 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 2 czerwca 2008 roku w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
/-/ Jacek Kowalski